تبدیل دریل به دریل ستونی

تبدیل دریل به دریل ستونی

آشنایی با ابزار

نحوه تبدیل دریل به دریل ستونی

اکثر افرادی که به نوعی با ابزارآلات سرکار دارند، تمایل دارند تا با صرف کمترین پول و هزینه اضافی، ابزار مناسب کار خود را بیابند. در واقع هر زمان که افراد با چوب و فلز سرو کار دارند، دوست دارند بسیار کارامد عمل کرده و بدون اتلاف انرژی، وقت و پول زیاد، کار خود را به بهترین شیوه انجام دهند. یکی از ابزارهایی که ممکن است افرادی که با چوب و فلز و متریال های مختلف سر و کار دارند، به آن نیاز داشته باشند، دریل ستونی است. این دستگاه با طراحی خاصی که دارد جهت سوراخ کردن چوب، فلز و پلاستیک ابزار مناسبی است. مشابه دریلهای دستی است و دارای مته های مختلف است و قادر است سوراخ هایی با قطر متفاوت ایجاد نماید. و تفاوت اساسی آن با دیگر دریلها، توانایی سوراخکاری با دقت بالاست. خرید این دستگاه برای افرادی که گاهی اوقات نجاری می کنند،مناسب نیست و توجیه اقتصادی ندارد. علاوه بر این، سنگین بوده و فضای زیادی را اشتغال می کند. اما باید توجه داشت که جهت انجام امور نجاری، بیش از حد تصور کاربردی و مهم است.
با توجه به توضیحات ارائه شده، در این مقاله قصد داریم محصولی را معرفی نماییم که که به راحتی بتوانید، دریلتان را به یک دریل ستونی تبدیل نموده و از آن نهایت استفاده را ببرید. بدون اینکه هزینه زیادی بابت آن بپردازید.


بیشتر بدانید:

دریل ستونی چیست؟


پایه دریل چیست؟

همان طور که می دانید، کار کردن با دریلهای دستی محدودیت هایی دارد. گاهی اوقات، نمی توان کار مورد نظر را با آن انجام داد. از طرفی برای خرید باید هزینه زیادی پرداخت نمود. نگران نباشید، انتظار طولانی به پایان رسیده است، شما می توانید دریلتان را سریع و آسان به مدل ستونی تبدیل کنید.

برخی از این پایه دریلها، با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه  اینترنتی دکتر ابزار به فروش می رسند. در واقع این کجت ها به دریل کمک می کنند تا فراتر از محدودیت های خود، کار را سریعتر و موفق تر به انجام برسانند. در واقع از لرزش دست هنگام استفاده جلوگیری کرده و در نتیجه سوراخ دقیق تری ایجاد می نمایند. علاوه بر این، ایجاد سوراخ در قطعات کوچک که دستیابی به آن مشکل است، با این تجهیزات کاربردی، بدون درد سر ،برطرف می گردد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع تجهیزات کارگاهی می توانید به بروی خرید پایه دریل کلیک نمایید. با ورود به این صفحه می توانید انواع اقسام  پایه دریلها را از برندهای مختلف موجود در بازار  مشاهده نمایید.خرید پایه دریل


ارزان ترین پایه دریل موجود در بازار

این محصول پر طرفدار از برند گریتک،قابلیت اتصال به انواع دریل شارژی، برقی، فرز انگشتی و …را داراست و اتصال مته تا سایز ۱۳ میل با این ابزار امکان پذیر می باشد. در ضمن حداکثر عمق سوراخ کاری که می توان با این وسیله ایجاد نمود معادل ۶۰ میلیمتر خواهد بود. از قابلیت های خوبی که دارد این است که می توانید آن را به میز کارتان متصل نموده و با خیالی آسوده از آن بهره شوید.


برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول ارزان قیمت و پر طرفدار بازار بر روی خرید کلیک نمایید.

پایه دریل ارزان قیمت

نتیجه گیری:

در فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار می توانید انواع پایه دریل از برندهای مختلف را مشاهده نمایید. برندهای متابو، محک، میلواکی و گریتک عرضه کننده این محصول هستند که با جنس و کیفیت و قیمت متفاوت به بازار عرضه شده اند. با ورود به صفحه خرید این محصولات می توانید ، نمونه های مختلف با مشخصات فنی هر یک را مشاهده نمایید. در ضمن جهت مشاوره قبل از خرید نیز می توانید همه روزه با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *